Comments

MENYESAL SUNGGUH JOIN SHAKLEE.. RUGI SANGAT - SANGAT!!

Entri kali ni nak bagitau satu kisah benar.. Kekesalan daku dan rasa kerugian yang amat bila join shaklee ni.. Kalau daku tahu macam ni punya BEST dah lama daku JOIN! Kalau aku tahu dengan modal serendah RM75 aku boleh dapat pulangan lumayan. Kalau aku tahu mungkin sekarang dah dekat2 nk bergelar "J". Bukan "Miss J" ok!! J yang ni bukan calang2 orang dapat. Mungkin sekarang pendapatan dah banyak 0 0 0 0 0..
Seingat aku masa mula join dulu hanya untuk makan sendiri. Pulangan pada bulan pertama join hanya 2 angka sebab tak tahu rupanya produk Shaklee ni memang orang berlumba2 cari. Menyesal sebab tak tahu rupanya Shaklee ni dah berpuluh tahun dekat Malaysia ni sampaikan nenek aku pun dulu pernah makan produk Shaklee ni. Kalau aku tahu dah aku join lama dah. Semua disebabkan perasaan kurang percaya dengan produk jualan yang aku ingatkan Shaklee juga salah satu daripadanya. Hakikatnya TIDAK SAMA SEKALI. 
Mana tak menyesal tengok kawan2 lain dapat CAR BONUS Shaklee bagi. Dapat pulak tiket Trip pergi ke Luar negara!! Paling syok tengok dah ramai berpeluang tunaikan ibadah UMRAH ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Sekarang aku bertekad nak jugak merasa semua yang dorang dapat. Lagi syok dalam group aku ada ramai wanita2 hebat yang berjaya. Yang mana income bulanan dah cecah 5,6 angka! Setiap masa update status holiday sana sini. Hati mana tak meruntun tengok depan mata. Bukan calang2 orang yang ada dalam group aku. Semua bekerjaya hebat hinggakan ada yang dah bergelar Work At Home Mum (WAHM). Semuanya penangan Shaklee.
Alhamdulillah setelah aku join shaklee ni, dapat juga meringankan suami. Dapat juga nak bantu keluarga. Niat aku sekarang untuk tebus rasa kesal untuk buat keluarga lebih selesa. Insyaallah. Tak mustahil sebab dalam Shaklee tak ada rangkaian berantai untuk berjaya. Janji kita usaha kita akan dapat lebih. Dulu duduk beronline tanpa hasil sekarang beronline dpt pulangan. Dulu tengah bulan je dah pening kepala. Sekarang dah boleh senyum tengah bulan. Shaklee bayar kita CASH tiap tengah bulan.Kalau tak tentu dulu dah banyak kenangan manis aku dapat. Sekarang dah merasa 4 angka. Alhamdulillah.. Nak teruskan misi macam untuk dapat lebih lagi dalam Shaklee ni macam kawan2 yang lain.

MENYESAL,, RUGI SANGAT2

Dalam shaklee tak mustahil tau. Sesiapa pun boleh. Kalau dulu rasa rugi sekarang dah jadi sakit hati.. Peluang depan mata. Nak pulak sekarang dah senang nak promote Shaklee. Dah terkenal seluruh Malaysia.Sekarang semua dah mudah. Semua dihujung jari. Dari nak order barang, nak daftar keahlian ataupun nak poskan pada pelanggan. Tak payah nak susah2 pergi poskan. Shaklee boleh poskan terus.  Jadi kalau korang kata mahal, rugi melabur RM75 tu untuk yuran keahlian Shaklee SEUMUR HIDUP. Saya hanya boleh kata esok2 jangan menyesal pulak. Peluang dah ada depan mata. Allah swt dah beri peluang depan mata.Pilihan terbaik hanya untuk hambaNya. Jadi tepuk dada tanya selera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CITER2 BLOGGER


Contact Form

Name

Email *

Message *

Back to Top